بایگانی-دبیرخانه

  1. خانه
  2. chevron_right
  3. بایگانی-دبیرخانه
null

یوسف کاظمی

مسئول امور اداری

شرح وظایف متصدی دفتری، بایگانی و دبیرخانه:

  • مطالعه و بررسی رویکردها و روشهای نوین مدیریت به منظور به کارگیری و استقرار نظامها و سبک های مدیریت برای انجام کارآمد وظایف و بهبود روش ها
  • ارائه پیشنهادات برای افزایش بهره وری و همکاری در تهیه و پیاده سازی پیشنهادات پذیرفته شده
  • تعیین حقوق و دستمزد پرسنل و صدور احکام پرسنل منطقه در حدود قوانین
  • اجرای آئین نامه ها و مقررات استخدامی، قانون کار و تامین اجتماعی و نظایر آن مربوط به کارکنان شهرداری و مؤسسات تابعه در منطقه
  • اجرای مقررات مربوط به هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و تجدید نظر و آراء دیوان عدالت اداری و کمیته انضباطی در منطقه
  • ثبت نامه های وارده و صاره و اسکن آنها.
  • توزیع نامه های ثبت شده به واحدها
  • تایپ نامه های اداری حوزه شهردار –دفتر –معاونین و …
  • کدگذاری پرونده های ساختمانی جدید.
  • کدگذاری نامه های اداری و بایگانی در پرونده های مربوطه.
  • نگهداری پرونده های پرسنلی.دریافت و ارسال نامه از سیستم شبکه دولت.
  • حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد ، مدارک و پرونده های عادی مطابق مقررات و اصول بایگانی و تهیه فهرست مربوط بر اساس روش تعیین
  • مراقبت از افشای محتوای نامه ه ا، اسناد و مدارک اداری، خودداری از تحویل پرونده ها، اسناد، مدارک و مکاتبات اداری به غیر یا واحدها بدون کسب اجازه از مقام مسؤول
  • پیوست کردن پرونده ها یا سوابق مربوط به نامه ها طبق دستور
  • تحویل پرونده های مختومه به بایگانی راکد با اجازه مقام مافوق
  • صورت برداری، طبقه بندی، کد گذاری و بایگانی پرونده ها طبق دستورالعمل های مربوط و نیاز واحدهای ذیربط.
  • بازبینی ضمائم نامه های وارده و صادره
  • ثبت خلاصه مشخصات و جریان نامه های وارده و صادره و موضوع و شماره آنها در رایانه یا دفاتر مربوطه
  • پاسخگویی به مراجعین و راهنمایی آنها و در صورت لزوم فراهم آوردن امکانات انجام درخواست های متقاضیان
  • تفکیک و توزیع نامه ها برای ارجاع به واحد اقدام کننده و پیگیری آنها
  • تهیه گزارشات مورد نیاز برای مقام مافوق
  • انجام سایر امور محوله از جانب مقام مافوق
فهرست